Vienas efektyviausių būdų šiuo metu reklamuoti jūsų verslą, jūsų siūlomas prekes ar paslaugas internetu neabejotinai yra „Google Ads“ (anksčiau ši Google teikiama paslauga vadinosi „Google Adwords“). Nepaisant to, kad tikime, kad jūs žinote kas tai yra, tiems, kurie neturi dar šių žinių turime pasakyti, kad „Google Ads“ tai yra „Google“ korporacijos reklamos platforma, leidžianti jums transliuoti jūsų skelbimus „Google“ paieškos sistemoje žmonėms, kurie ieško paslaugų ar prekių, kurias parduodate jūs arba panašių – kitaip tariant, jūsų tikslinei auditorijai. Tai šiuo metu yra bene efektyviausias reklamos būdas be kurio bet kuriam projektui yra ganėtinai sudėtinga išgyventi.

„Google Ads“ efektyvumo paslaptis yra ta, kad ji leidžia galimybe ne tik sukurti reklaminius skydelius ir juos transliuoti visai auditorijai (pvz. kaip „Delfi.lt“, „15min.lt” ir pan.), bet transliuoti juos ypatingai tikslingai auditorijai. Rinkdamiesi reklamos agentūrų siūlomus paketus, net gaudami tam tikras vietas rubrikoje, kurioje turėtų rinktis jūsų tikslinė auditorija (pavyzdžiui, „Delfi.lt“ kelionių srityje) – jūs vis tiek šaudote užrištomis akimis, kadangi nėra aišku ar tiem, kas mato jūsų reklamą dabar reikia jūsų siūlomo produkto, ar jis turi tam pinigų ir pan. Tuo tarpu „Google“ siūlo rodyti reklamą tiems žmonėms, kurie jau iš esmės yra priėmę sprendimą ir domisi konkrečiomis prekėmis ir paslaugomis, t.y. veda raktinę frazę į paieškos laukelį, pavyzdžiui „Viskas įskaičiuota atostogos Turkijoje“. Rodant tokiam asmeniui skelbimą ir atsivedus jį į savo svetainę, ženkliai padidėja pardavimo tikimybė, lyginant su reklamos rodymu biure nuobodžiaujančiai vadybininkei, nutarusiai paskaityti apie svečias šalis.

Jeigu anksčiau suprantančių „Google Ads“ reikšmę buvo vienetai – tai dabar dauguma projektų savininkų supranta, kokia didelę įtaką šis įrankis gali padaryti jų verslui. Pats naudojimasis šia platforma nėra sudėtingas ir tai lemia didelį jo naudotojų kiekį. Didelis naudotojų kiekis yra lygus didelei konkurencijai ir čia prasideda esminiai momentai dėl kurių norinčiam gerų rezultatų verslininkui reikia arba labai gerai įvaldyti šią sistemą (čia jau nepakanka registracijos ir skelbimo paleidimo) arba samdyti profesionalus. Konkurencija tarp „Google Ads“ naudotojų aštrėja ne dienomis, o valandomis ir čia jau svarbu ne tai, kad galite leisti sau į tai investuoti, o tai – kaip panaudojate kiekvieną savo parodymą. Čia tampa svarbiais labai didelis kiekis niuansų nuo skelbimų kūrimo, parengimo, kad jie būtų patrauklūs, jų optimizavimo, auditorijų segmentavimo iki siūlymų strategijų ir pakartotinės rinkodaros strategijų. Geras „Google Ads“ kompanijos valdymas yra sunkus profesionalų darbas, reikalaujantis geros nuojautos, daugybės žinių, begalės bandymų ir patirties. Todėl jei nesate pasirengę investuoti savo laiko mokydamiesi to tūkstančius valandų ir pinigų, vien mokymosi procesams išleisdami dešimtimis tūkstančių eurų – kreipkitės į profesionalus, kurie suvaldys jūsų kompanijas už teisingą kaina. Jums sąlyginai tai kainuos tiek, kiek jums apsimokėtų ir jūs, tinkamai pasirinkę partnerius, būsite patikimose rankose su minimaliomis rizikomis.

Jeigu ieškote profesionalaus „Google Ads“ kompanijų valdymo – mes esame pasirengę jums padėti. Jau apie dešimt metų konfigūruojame ir leidžiame šios platformos reklamas savo klientams. Pastaruosius keturis metus, vidutinis mūsų valdomų kompanijų vieno kliento išleidžiamas mėnesio biudžetas svyruoja nuo 15 iki 25 tūkst. eurų per mėnesį. Tačiau šie skaičiai yra tik tam, kad žinotumėte, kokio dydžio biudžetai yra patikimi mums klientų. Mes dirbame ir su ypatingai mažais biudžetais (nuo 100 eurų per mėnesį), nes tikime, kad esant gerai partnerystei – mes galime išauginti jūsų pardavimus, jus ir jūsų reklamos biudžetus, o augant jums – augsime ir mes. Todėl, nepriklausomai nuo jūsų galimybių – susisiekite su mumis ir mes pakalbėsime apie galimą bendradarbiavimą valdant Jūsų „Google Ads“ kampanijas.