Turite prekę ar produktą, kuriam reikalinga auditorija, o reklamos kaina maža? Čia jums į pagalbą gali ateiti reklamos „Facebook“ galimybės. Tai yra puikus socialinis tinklas rasti klientų, pristatyti produktą ar paslaugą ir tai padaryti itin pigiai. „Facebook“ reklamos lankstumas yra ypatingai didelis, o kainos ypač mažos, todėl čia vietos randa tiek pradedantieji verslininkai, tiek dideli verslai, siekiantys išlaikyti vartotoją ir stiprinti jo ryšį su prekės ženklu.

Daugybė Lietuvos ir užsienio gyventojų naudoja „Facebook“ tinklą kasdien. Vieni jų skaito naujienas, kiti domisi draugų, kolegų asmeniniu gyvenimu, treti žaidžia žaidimus ar ieško idėjų. Bet kokiu atveju, dauguma gyventojų, kurie naudojasi internetu turi paskyrą šiame tinkle. Jų suvesta informacija, jų elgesys tinkle ir už jo ribų, pavyzdžiui, naršant elektronines parduotuves, leidžia „Facebook“ valdyti galingą, išsamų ir gana tikslų, išsamiai segmentuotos auditorijos tinklą, kurį savo reklamai galite naudoti ir jūs.

Nors „Facebook“ ir nėra laikomas tokiu efektyviu kaip „Google Ads“, tačiau, suprantantiems ir mokantiems juo pasinaudoti, „Facebook“ gali tapti tikra aukso gysla. Nors, kaip ir „Google Ads“ čia veikimo principas yra toks pats, t.y. mokate už paspaudimą/veiksmą ir pan., tačiau esminis jų skirtumas yra tas, kad „Google“ vartotojas turi atlikti aktyvų veiksmą, kad gautų tam tikrą reklamos dozę, taigi, tam tikra prasme renkasi kokią informaciją ir reklamą matyti. Tuo tarpu „Facebook“ tinkle reklamos rodymas iš esmės nuo aktyvių ir sąmoningai vykdomų veiksmų faktiškai nepriklauso (išskyrus gilesnę analizę, kuomet aktyviu veiksmu galime įvardinti lankymąsi kokioje nors svetainėje), o tai kokia reklamą jis matys priklauso nuo jo demografinių/socialinių rodiklių, sąmoningų ir nesąmoningų veiksmų, kuriuos vienu ar kitu atveju gali užfiksuoti „Facebook“ arba pateikti reklamos užsakovas.

Vartotojų kiekis, daugybė duomenų, leidžia šį tinklą naudoti tiek ypatingai didelius biudžetus valdantiems verslams, tiek ir visiškiems naujokams su menkais biudžetais. Segmentavimo priemonės suteikia daugybė galimybių pasirinkti tinkamą auditoriją ir jai demonstruoti jūsų reklamas. Pavyzdžiui, jeigu jūs parduodate brangias keptuves – galite pasirinkti turtingai gyvenantį miestą (pvz. Vilnių), lytį (pvz. moterį), santykių statusą (pvz. susižadėjus/ištekėjus), mėgstamą puslapį (pvz. Beatos virtuvė) ir rodyti skelbimą pristatantį naujos technologijos keptuves būtent šiai auditorijai. Jeigu pardavinėjate padangas, jūsų auditorija greičiausiai gyvens miestuose, bus vyriškos lyties, domėsis vienu ar keliais automobilių tematikos puslapiais ir bus sulaukus bent jau 25 metų. Tai tik keli, labai primityvūs pavyzdžiai, kokiais būdais „Facebook“ padeda susiaurinti auditoriją ir pasiekti jūsų pirkėją. Auditorijos siaurinimo būdų, pagaliau auditorijos nustatymo taktikų yra daugybė ir jų galimybės iš esmės yra neribotos, tačiau tai reikia išmanyti.

Visgi, privalu žinoti, kad nepaisant pakartotinių rinkodaros kompanijų ar auditorijos kopijavimo iš esmės jūs demonstruojate reklamą žmonėms, kurie neturi poreikio čia ir dabar gauti informacijos apie produktą/paslaugą ir jį įsigyti. Todėl natūralu, kad reklamos „Facebook“ efektyvumas šiuo atžvilgiu yra mažesnis nei „Google Ads“. Kita vertus, tiems verslams, kurie nori išbandyti, pristatyti produktą tai yra neįkainojamas įrankis tiek rinkos tyrimams, tiek kontakto užmezgimui, tiek ir pardavimams. Atsižvelgiant į tai, kad kainos, lyginant su „Google Ads“ čia yra itin mažos – akivaizdu, kad verslas, nepriklausomai nuo jo dydžio, privalo šį tinklą naudoti savo reklamos transliavimui. Tačiau tai privalo daryti protingai, žinant dėl ko tai daro ir pasirenkant teisingą savo strategijos įgyvendinimą ir tam skirtus įrankius. T.y. nepakanka vien „būti“ „Facebook“ – turite pasirinkti kaip jame būti taip, kad jūsų biudžetas neitų vėjais, o pati reklama būtų efektyvi.

Mes turime daugybę patirties su „Facebook“ reklamomis. Administruojame daugybę puslapių ir reklamų kompanijų ir tikime, kad mūsų žinios bei patirtis gali būti naudingomis jūsų verslui. Mes siūlome tiek konsultacijas, kurių metu padedame klientams išsigryninti supratimą apie šį tinklą ir užsibrėžti teisingus ir adekvačius tikslus, tiek paskyrų kompanijų valdymą, tiek pačio „Facebook“ puslapio/svetainės pilną reklamos valdymą – kuriant, transliuojant, optimizuojant jūsų reklamą.

Nors mokymosi procesas yra naudingas, tačiau, patikėkite, tam, kad išmoktumėte savarankiškai ir juo labiau efektyviai valdyti reklamą „Facebook“ prireiks ne tik daugybės laiko, tačiau ir ženklios sumos pinigų, kurių nemaža dalis išeis ne generuojant pelną ar „atidirbant“, bet tiesiog mokymuisi. Patikėkite savo kompanijas mums. Patikėkite – taip verslo tikslai bus pasiekti greičiau ir jūs sutaupysite tiek nervų, tiek laiko, tiek pinigų.